Reklamační řád

Reklamační podmínky

Jak je to s reklamacemi květin?

Nikdy se k vám neotočíme zády, reklamace vždy vyřešíme. Reklamace se u živých květin přijímají do 24 hodin.

Co mám udělat, když mé květiny uvadnou?

Ihned nás kontaktovat, telefonem, emailem, přes chat a přesně nám popsat, co se stalo. Když pošlete fotku květiny, bude to ideální.

Jak moji reklamaci posoudíte?

Pokud zjistíme, že dodávka byla špatná, či druh květin, který jste dostali byl problematický i u jiných zákazníků, vaši reklamaci okamžitě uznáme.

Proč je to jiné než u ostatního zboží?

Ze zákona je záruka na vše 24 měsíců, nicméně u řezaných květin nesmírně záleží na následné péči a dodržení některých zásad, jako je množství a kvalita vody atd.

Kde jsou tedy jasné reklamační podmínky?

Právě jste si je přečetli. Nečekejte od nás dlouhý text plný drobného písma, který má za účel, abyste něco přehlédli a my vám reklamaci neuznali. My hrajeme fér, pro nás je důležitý spokojený zákazník.

Jak často vám zákazníci reklamují květiny?

Minimálně a nestrkáme hlavu do písku, naši zákazníci nás mohou veřejně hodnotit např. na Facebookové stránce. Zakládáme si na tom, že naše květiny jsou čerstvé a vydrží vám výrazně déle.